Հրաչյա Խաչատրյանը Հայ Առաքելական Եկեղեցու հոգևորականներին մեղադրում է անառակաբարո լինելու մեջ:

Հարգելի հայրենակիցներ, Միացյալ Երիտասարդական Լիգայի էլեկտրոնային հասեին նորից Հրաչյա Խաչատրյանի անունից եկել է նամակ: Նամակում ոչ մի փոփոխություններ չենք անում, կներեք այդքան անգրագետ գրվածքների համար:
ՍԵՎԱԿԵՍ ինչես դու չոքնար ,դու չես հասկանում որ ինձ վոչմի բան չես կարող անել քանի որ դու ոչնչությունես ։«ՈԻմովես ուզում իմ դեմ կանգնես ,քո առաքելական եկեղեցիով՛ մի եկեղեցի որի տերտերներ իրենց սեվ շորերի տակից ԳՐՊԱՆԵՐՈՒՄ պահելով հաշիշ զենք ու ապահովիչ »
Դրանք մաքուրն են ես թալանչին ?ի տարբերություն առաքելական եկեղեցու ես իմ մոտ հավաքումեմ մարմնավաչառներին եվ մաքրումեմ իրենց մեխքեր։Առաքելական եկեղեցին իր «ՊԼԱՆՔՅԱՇ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻ» գլխավորության ՆԱՄՈՒՍՈՎ ՀԱՅ աղջիկներին դարցրեց «մարմնավաջառներ»։
ՈՒմովես արա ինց վախացնում քո քնձռոտ հայաստանի օրենքներով ,եթե մի պետություն ԳԵՐԱԳՈՒՅՆ ԽՈՐՈՒՐԴՈԻՄ նստածեն կռիսներ կեզ նման ՍԵՎԱԿ ես ձեզ մի աղոթքով կվոչիչացնեմ։Արա լակոտ եթե ես թալանեմ անում –լավ եմ անում ես թալանում եմ ԻՍՊԱՆՅԱԻՆ եվ իսպանացիքին դուք ձեր թալանի մասին մտացեք վախեցեք մի օր ԱՍՏՎԱԾ չբարկանա եվ սպասեք այդ օրվան։
 ԵՎ գերագույն խորուրդայդ ճիշտ օրենքներ գրողների մասին եվ սու ԷՋՄԻԱԾԻՆ պլանքյաշ ԳԱՐԵԳԻՆ 2 գլխավորությամբ օդ չբարցրանա ես իսպանյայում կաթոլիք եկեղեցուն կպած անում եմ ինչ ուզումեմ ու մի օր որեվը խնդիր չունեմ ինձ քիչ մնաց շուտով ՏԵՐ ՀԻՍՈՒՍ ինձ իմ ընտանիքով իր մոտ կկանչի դուք ինձ էլ չեք գտնի ես երկնքում կլին եմ իսք դուք բոլորտ կմնաք երկրի վրա եվ կվառվ եք ձեր տների մեջ։
ԻՍՔ ԴՈՒ ՍԵՎԱՔ ՇԱՏ ԴԱԺԱՆ ՎԵՐՋԵՍ ՈՒՆԵՆԱԼՈՒ ՇԱՏ ՇՈՒՏՈՎ.

0 Մեկնաբանություն :

Отправить комментарий